Thursday, June 21, 2012

Move On

Photobucket
Move On project by T-Mobile Travel&Surf


 
Move On is the name of the forthcoming masterpiece by T-Mobile/Deutsche Telecom, Hollywood director Asger Leth and starring Mads Mikkelsen. This unusual road movie is all about getting involved: everyone in Europe is invited to help shape the film using their ideas and talents!
For more information go to move-on-film.com 

(in the upper right corner you can choose your country/language!)


Ik ga op vakantie en ik neem mee… Internet! Ik kan me niet voorstellen dat ik ergens zonder internet zit want het is gewoon erg leuk om al die vakantie kiekjes gelijk te delen dus het zorgeloos mobiel internetten in Europa van T-Mobile Travel&Surf is heel ideaal en voor mij echt een must!

Move On is het meest bijzondere filmproject van het jaar - een unieke productie van topregisseur Asger Leth. In deze Europese roadmovie gaat het om het meedoen: iedereen in Europa wordt uitgenodigd om de film met hun ideeën en talenten vorm te geven.

En dat is heel eenvoudig: upload je ideeën (dit kan tot 1 July en somige castings sluiten zelfs al 22 Juni!) naar de website of met behulp van de Move On app  en inspireer regisseur Asger Leth. Er zijn allerlei taken, en voor elke taak word er uitgebreid omschreven waarnaar ze op zoek zijn, zoals een locatie, een kostuum of een acteur in een bijrol. De soundtrack en een Huisdier! (Ik hoop dat mijn Whizzbee een kans maakt!) Dus doe mee en maak deel uit van de crew!


No comments:

Post a Comment